Často kladené dotazy

Mohu si vyzvednout zboží v Praze osobně? Bohužel v Praze máme pouze sídlo firmy a osobní odběr zde není možný. Pro vyzvednutí v Praze můžete využít desítky poboček Zásilkovny.
Mám zájem o velkoobchodní ceny, jak na to? Provozujete kamennou prodejnu, kavárnu, cukrárnu, e-shop, vinotéku nebo květinářství a chcete nakupovat za zvýhodněné ceny? Stačí se u nás zaregistrovat a následovat informace v samostatném článku
Dostanu množstevní slevu? Jste firma a poptáváte velké množství? Napište nám a vytvoříme pro vás speciální nabídku.
Zasíláte zboží na Slovensko? Ano, zasíláme. Stačí vytvořit klasicky objednávku, přejít do košíku a ve druhém kroku Doprava a platba zadat zemi Slovensko a platbu v Eurech. A je to :-). Cena dopravy je 9 EUR u bankovního převodu, 11 EUR u dobírky.
Jak uplatním dárkový poukaz? Dárkový poukaz se uplatňuje hned v prvním kroku košíku, stačí zakliknout pole mám poukaz a vepíšete kód.
Je možné platit na splatnost? Ano, je to možné, konkrétní situaci vždy řešíme individuálně. Požadavek nám napište do e-mailu na hanka@rigalli.cz.
Jaká je trvanlivost? Trvanlivost zboží je ve většině případů 6 - 18 měsíců, pokud u produktu není uvedeno jinak. Pokud máte zájem u zaslání trvanlivosti u konkrétního produktu, napište nám.
Jaké jsou rozměry zboží? Bohužel ne všechny popisky produktů obsahují rozměr dobroty. Pokud potřebujete znát rozměry zboží neváhejte napsat na hanka@rigalli.cz, potřebné pro Vás zajistíme :-)
Dorazilo mi jiné zboží či část objednávky chybí. Jak to řešit? Napište na hanka@rigalli.cz a vše společně vyřešíme.
Jak mám postupovat při reklamaci? Při reklamaci je nutné nafotit reklamované zboží a poslat spolu s vyplněným formulářem na mail hanka@rigalli.cz. Více inforamcí a formulář naleznete zde.
Mohu si vybrat přepravce? V současné době využíváme DPD (kurýr na adresu) a Zásilkovnu, vyberte si dopravce který Vám bude vyhovovat :-).
Mohu do vytvořené objednávky ještě přidat další zboží? Ano, můžete. Je potřeba včas napsat na hanka@rigalli.cz.
Naleznu Vás v kamenné prodejně? Bohužel nemáme žádnou kamennou pobočku, lze pro vyzvednutí zboží od nás přes zásilkovou službu Zásilkovna.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení