Do 22.5. můžete využít slevový kód na 100 Kč v našem e-shopu. V košíku stačí zadat kód: dendeti - platí u objednávek nad 1 000 Kč.

Často kladené dotazy

help32 Mohu si vyzvednout zboží v Praze osobně?

Bohužel v Praze máme pouze sídlo firmy a osobní odběr zde není možný.

 

help32 Co je to Geis Point?

Geis point je dostačně pozastanen. Omlovuám se. Síť Geis Point má aktuálně již téměř 500 výdejních míst. Zásilku si můžete vyzvednout osobně v místě kde si zvolíte. Geis Point funguje na stejném principu jako například Uloženka či Zásilkovna.

 

help32 Mám zájem o velkoobchodní ceny

Provozujete kamennou prodejnu, kavárnu, cukrárnu, e-shop, vinotéku nebo květinářství a chcete nakupovat za zvýhodněné ceny? Stačí se u nás zaregistrovat a následovat informace v samostaném článku.

 

help32 Dostanu množstevní slevu?

Jste firma a poptáváte velké množství? Napište nám a vytvoříme pro vás speciální nabídku.

 

help32 Zasíláte zboží na Slovensko?

Ano, zasíláme. Stačí vytvořit klasicky objednávku, v košíku zvolit GEIS kurýra a po odeslání objednávky s uvedenou adresou na Slovensko napsat na hanka@rigalli.cz a vše potřebné společně donastavíme :-). Cena dopravy je 11 EUR u bankovního převodu, 13 EUR u dobírky. 

 

help32 Jak uplatním dárkový poukaz?

Dárkový poukaz se uplatňuje hned v prvním kroku košíku, stačí zakliknout pole mám poukaz a vepíšete kód. 

 

help32 Je možné platit na splatnost?

Ano, je to možné, konkrétní situaci vždy řešíme individuálně. Požadavek nám napište do e-mailu na hanka@rigalli.cz

 

help32 Jaká je trvanlivost?

Trvanlivost zboží je ve většině případů 6 - 18 měsíců, pokud u produktu není uvedeno jinak. Pokud máte zájem u zaslání trvanlivosti u konkrétního produktu, napište nám. 

 

help32 Jaké jsou rozměry zboží?

Bohužel ne všechny popisky produktů obsahují rozměr dobroty. Pokud potřebujete znát rozměry zboží neváhejte napsat na hanka@rigalli.cz, potřebné pro Vás zajistíme :-)

 

help32 Dorazilo mi jiné zboží či část objednávky chybí. Jak to řešit?

Napište na hanka@rigalli.cz a vše společně vyřešíme.

 

help32 Jak mám postupovat při reklamaci?

Při reklamaci je nutné nafotit reklamované zboží a poslat spolu s vyplněným formulářem na mail hanka@rigalli.cz. Více inforamcí a formulář naleznete zde.

 

help32 Mohu si vybrat přepravce?

Ano, využíváme Geis kurýr na adresu.

 

help32 Mohu do vytvořené objednávky ještě přidat další zboží?

Ano, můžete. Je potřeba včas napsat na hanka@rigalli.cz.

 

help32 Naleznu Vás v kamenné prodejně?

Bohužel ne, jsme zatím čistě internetový obchod.

 

Nemáte ještě účet?

Registrujte se a získáte
Chci se zaregistrovat