Objednávky vyřizujeme a respektujeme všechna hygienická opatření. Dobroty tak můžete nadále nakupovat bez omezení.

Často kladené dotazy

help32 Mohu si vyzvednout zboží v Praze osobně?

Bohužel v Praze máme pouze sídlo firmy a osobní odběr zde není možný.

 

help32 Mám zájem o velkoobchodní ceny, jak na to?

Provozujete kamennou prodejnu, kavárnu, cukrárnu, e-shop, vinotéku nebo květinářství a chcete nakupovat za zvýhodněné ceny? Stačí se u nás zaregistrovat a následovat informace v samostatném článku

 

help32 Dostanu množstevní slevu?

Jste firma a poptáváte velké množství? Napište nám a vytvoříme pro vás speciální nabídku.

help32 Zasíláte zboží na Slovensko?

Ano, zasíláme. Stačí vytvořit klasicky objednávku, přejít do košíku a ve druhém kroku Doprava a platba zadat zemi Slovensko a platbu v Eurech. A je to :-). Cena dopravy je 9 EUR u bankovního převodu, 11 EUR u dobírky. 

help32 Jak uplatním dárkový poukaz?

Dárkový poukaz se uplatňuje hned v prvním kroku košíku, stačí zakliknout pole mám poukaz a vepíšete kód. 

help32 Je možné platit na splatnost?

Ano, je to možné, konkrétní situaci vždy řešíme individuálně. Požadavek nám napište do e-mailu na hanka@rigalli.cz 

help32 Jaká je trvanlivost?

Trvanlivost zboží je ve většině případů 6 - 18 měsíců, pokud u produktu není uvedeno jinak. Pokud máte zájem u zaslání trvanlivosti u konkrétního produktu, napište nám. 

help32 Jaké jsou rozměry zboží?

Bohužel ne všechny popisky produktů obsahují rozměr dobroty. Pokud potřebujete znát rozměry zboží neváhejte napsat na hanka@rigalli.cz, potřebné pro Vás zajistíme :-)

help32 Dorazilo mi jiné zboží či část objednávky chybí. Jak to řešit?

Napište na hanka@rigalli.cz a vše společně vyřešíme.

help32 Jak mám postupovat při reklamaci?

Při reklamaci je nutné nafotit reklamované zboží a poslat spolu s vyplněným formulářem na mail hanka@rigalli.cz. Více inforamcí a formulář naleznete zde. 

help32 Mohu si vybrat přepravce?

V současné době využíváme Geis kurýr na adresu a Zásilkovnu, vyberte si dopravce který Vá bude vyhovovat :-).

help32 Mohu do vytvořené objednávky ještě přidat další zboží?

Ano, můžete. Je potřeba včas napsat na hanka@rigalli.cz.

help32 Naleznu Vás v kamenné prodejně?

Bohužel nemáme žádnou kamennou pobočku, lze pro vyzvednutí zboží od nás přes zásilkovou službu Zásilkovna.

Nemáte ještě účet?

Registrujte se a získáte
Chci se zaregistrovat