Chcete získat dárek? Slevu 100 Kč na první nákup dobrot? Ano, chci slevu

Často kladené dotazy

Mohu si vyzvednout zboží v Praze osobně? Bohužel v Praze máme pouze sídlo firmy a osobní odběr zde není možný. Pro vyzvednutí v Praze můžete využít desítky poboček Zásilkovny.
Mám zájem o velkoobchodní ceny, jak na to? Provozujete kamennou prodejnu, kavárnu, cukrárnu, e-shop, vinotéku nebo květinářství a chcete nakupovat za zvýhodněné ceny? Stačí se u nás zaregistrovat a následovat informace v samostatném článku
Dostanu množstevní slevu? Jste firma a poptáváte velké množství? Napište nám a vytvoříme pro vás speciální nabídku.
Zasíláte zboží na Slovensko? Ano, zasíláme. Stačí vytvořit klasicky objednávku, přejít do košíku a ve druhém kroku Doprava a platba zadat zemi Slovensko a platbu v Eurech. A je to :-). Cena dopravy je 9 EUR u bankovního převodu, 11 EUR u dobírky.
Jak uplatním dárkový poukaz? Dárkový poukaz se uplatňuje hned v prvním kroku košíku, stačí zakliknout pole mám poukaz a vepíšete kód.
Je možné platit na splatnost? Ano, je to možné, konkrétní situaci vždy řešíme individuálně. Požadavek nám napište do e-mailu na hanka@rigalli.cz.
Jaká je trvanlivost? Trvanlivost zboží je ve většině případů 6 - 18 měsíců, pokud u produktu není uvedeno jinak. Pokud máte zájem u zaslání trvanlivosti u konkrétního produktu, napište nám.
Jaké jsou rozměry zboží? Bohužel ne všechny popisky produktů obsahují rozměr dobroty. Pokud potřebujete znát rozměry zboží neváhejte napsat na hanka@rigalli.cz, potřebné pro Vás zajistíme :-)
Dorazilo mi jiné zboží či část objednávky chybí. Jak to řešit? Napište na hanka@rigalli.cz a vše společně vyřešíme.
Jak mám postupovat při reklamaci? Při reklamaci je nutné nafotit reklamované zboží a poslat spolu s vyplněným formulářem na mail hanka@rigalli.cz. Více inforamcí a formulář naleznete zde.
Mohu si vybrat přepravce? V současné době využíváme DPD (kurýr na adresu) a Zásilkovnu, vyberte si dopravce který Vám bude vyhovovat :-).
Mohu do vytvořené objednávky ještě přidat další zboží? Ano, můžete. Je potřeba včas napsat na hanka@rigalli.cz.
Naleznu Vás v kamenné prodejně? Bohužel nemáme žádnou kamennou pobočku, lze pro vyzvednutí zboží od nás přes zásilkovou službu Zásilkovna.